جست‌و‌جو
جستجوی پیشرفته
    عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
سبد خرید
مجموع : 0 تومان
اعمال کد
قیمت نهایی : 0 تومان
خانه
رویدادها
title
خانه
دیوانگی

دیوانگی

76
1399
فارسی

مستند «دیوانگی»، روایتی از زندگی سید محمدصادق کشاورزی، رتبه 2 کنکور 1397  و دارنده مدال برنز کامپیوتر  است. جوانی که با عبور از سد کنکور با پیش فرض هایی درباره دانشگاه و مسیر آینده زندگی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر بهترین دانشگاه صنعتی کشور می شود؛ اما با گذشت تنها یکی دو ترم، تصوراتش نسبت به دانشگاه به مرور تغییر می کند...

+
بیشتر

تماشای آنلاین و دانلود مستند دیوانگی

مستند دیوانگی به کارگردانی صدرا علی بک، داستان رتبه ۲ کنکور است که با ورود به دانشگاه متوجه می‌شود دانشگاه آنگونه که فکر می‌کرد نیست و قبح دانشگاه در ذهنش شکسته می‌شود.
سید محمد صادق کشاورزی  با مجموعه ای از تصورات و رویاها را، دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف می شود. اما با گذشت زمان و با وجود کسب نمرات بالا در ترم ‌های نخست تحصیلی، تصوراتش نسبت به دانشگاه به مرور تغییر می کند و با تصویری کاملا جدید از دانشگاه رو به رو می شود.

مستند دیوانگی هدف از دانشگاه رفتن و کار کردن را بیان می‌کند و نشان می‌دهد کنکور و دانشگاه فقط ابزار است و باید مسیر را پیدا کرد.

این مستند نظام آموزش عالی کشور را نقد می‌کند و می‌گوید هر انسانی با یک هدف خاص خلق شده و باید استعداد خود را کشف کند و در آن راستاست که می‌تواند موفق شود.

ناکامی نسل‌های پیشین در انتقال از تحصیل به حوزه اشتغال دور از چشم نمانده است و “مستند دیوانگی” این را خوب می‌داند. مسئله “دیوانگی” مسئله مشترک بین او و چندین میلیون نفر دیگر است. کنکور، رتبه، دانشگاه… بعدش چی؟
انتخاب مسئله درست مخاطب گسترده‌ای را در اختیار مستند “دیوانگی” قرار داده. دیوانگی با روایتی طنز و از دید رتبه تک‌رقمی کنکور ریاضی فیزیک کشور شروع می‌کند، دانشگاه شریف، نمرات بالا و طرح سؤالی برای آینده؛ “مسیر موفقیت همینه؟”

این فیلم از جمله آثار با موضوع «نظام آموزشی» است. از جمله آثار این مجموعه می توان به مستند وقتی خورشید هر روز از قرقی طلوع می کند، انیمیشن سفرهای علمی، مستند بیتربیت، مستند دیوارهای سرد، مستند جوجه اردک زشت، مستند مدرسه برکت، مستند دیوانگی، مستند عروسک کوکی نیستم، مستند سد در سد، مستند قوس الکتریکی، مستند مغزهای یخ زده، مستند زندگی آن سوی دیوار، مستند آرزوی استخدام، مستند آرزو، مستند قمار چهار گزینه ای، مستند میراث آلبرتا، مستند مرثیه ای برای یک رویا، مستند بی کار آفرین و … اشاره نمود.

 

13+
مناسب برای سنین بالای 13 سال
پیش نمایش
دانلود
95%
(489)
رای
همچنین تماشا کنید
برو پی کارت
بیتربیت
جوجه اردک زشت
سد در سد
قمار چهار گزینه ای
یک روز دیرتر
مرثیه ای برای یک رویا
نظرات کاربران
1402-12-22 13:21
مفید بود ،
1402-12-22 12:45
ارزش دیدن داشت
1402-11-03 07:49
سلام. مستند قشنگیه اما چه فایده که اجازه نداریم تو یه جمع 50نفره پخش کنیم...
1402-10-02 18:38
سلام بسیار عالی بود احسنت به سازنده و کارگردان فیلم-لطفا از این دست کلیپ ها بیشتر تولید بفرمایید .....
1402-10-02 02:58
سلام با عرض خدا قگت و خسته نباشید باید بگم که مستند خوبی بود اما یک خلا داشت... چرا در بین مراجعتون برای تحقیق و پرسش سراغ اصل کاری ها نرفتید مثلا سراغ امر ولی فقیه و مطابق واقع بودن و صحیح بودن دستورات و منویات ایشان در این امر.... یا مثلا سراغ چشم اندازهای بلند مدتی که تا ظهور منجی بشریت در پیش داریم و مهمترین مرجع خداوند بود که شما هر چه قدر هم خودتان را به در و دیوار بکوبید و پیش این استاد. و آن استاد بروید تا زمانی که خداوند راه را به شما نشان ندهد و ننمایاند باز هم در حیرت و سرگشتگی غوطه ور خواهید شد.... اشک باید ریخت و التماس و تضرع کرد در محضر خداوند تا شاید نوری تابید و راهی روشن شد و ما هم روزی چون شهید احمد روشن و دیگر شهدای علم به این درک رسیدیم که برای چه خلق شدیم و باید چه کنیم.... و نقش خود را در جهان خلقت از اعماق قلب و وجود درک کنیم.
1402-09-12 18:32
واقعا مستند خوبی بود، با اینکه طلبه هستم(و تو فضا دانشگاه نیستم) اما به شدت برام مفید و جالب بود، به نظرم برای هرکسی نگاه کردنش مفید باشه و حتی اگه نباشه قطعا ضرر نداره خیلی ممنون انشاء الله موفق باشید
1402-05-17 16:57
فوق‌العاده بود. خدا خیرتون بده. من خودم ریاضی امیرکبیر خوندم و از نزدیک شاهد این وضعیت دانشگاه‌ها بودم. و این برای من خیلی حس خوبی بود که داشتید افراد رو به سمتی هدایت می‌کردید که در روزمرگی و روزمردگی هضم نشن و راهی رو انتخاب کنن که در اون راه احساس زنده بودن بکنن. دمتون گرم. استفاده کردیم.
1402-04-04 07:18
فوق العاده مفید.. فوق العاده هدفمند.. فوق العاده کاربردی.. فوق العاده مسئله محور..
1402-03-21 16:31
بابا دمتون گرم، خدایی کیف کردم. از اول تا اخرشو با دقت دیدم و حس میکنم یه چیزی توی وجودم قلقلکم میده که تا الان مثلا خواب بوده و یهو بیدار شده...
واقعا سوالاتی که در طی فیلم پرسیده شده بود سردرگمی ها کشف رسالت .. اینا واقعا برای همه ما تو دوران دانشجویی اتفاق افتاده مسیر دیوانگی خیلی خوب بود??
بیشتر احساس کردم دارم یه تبلیغ میبینم تا یه مستند نمیدونم ولی خیلی میتونست بهتر باشه خیلی خیلی بهتر
این مستند واقعا احتیاج به فکر و تأمل داره. و به نظرم برای دبیرستانی ها دیدنش واقعا لازمه.
بسیار تامل برانگیز و بسیار امیدبخش. امیدوارم این مسیر مستندسازی با قدرت ادامه پیدا کنه
عالی بود عااالی. خیلی حرف های ناگفته زده شد. دم سازنده های این مستند گرررم
عالی بود به همه توصیه میکنم
دیدنش از نون شب هم واجب تره شاید
کیف کردیممم داداش دمت گرم...کاش دوستام و همه نوجوونا ببینن و همه راجب این سوالا فکر کنیم:)
این مستند نشون میده که رسانه چه قدرتی داره و چه قدر میتونه مفاهیم رو به زیبایی برسونه اگر رسانه دست ادم درست باشه میتونه یه جامعه را میتونه تغییر بده
دانشگاه هنر هم به این اندازه نمیتونست خوب بسازه به نظرم تغییر رشته بدین
به نظر من برای همه واجبه دیدنش
بابا خیلی خفن بود من تازه با سایت عمار آشنا شدم کاش یکم تبلیغاتتون رو گسترده تر کنید همه بشناسن
واقعا خوب و تاثیرگذار بود ...
مستند دیوانگی بسیار عالی بود... مستند، هم مشکلات دانشگاه و تحصیل امروزی رو بیان کرد و هم سختی‌های کار و عمل را گفت. یک نمای واقعی از همه مسائل را ارائه داد (حل مساله و معنای بزرگتر) دو کلیدواژه اصلی بود که مستند به آن پرداخت. امیدوارم از این دست مستندها ساخته شود و به هر کدام از ابعاد پرداخته شده در این مستند به طور جزئی‌تر بپردازد. هم چنین ریتم مستند بسیار خوب بود و از تب‌وتاب نیفتاد. خداقوت به همه سازندگان "شریف" این مستند "شریف" میگویم.
یکی از بهترین مستند هایی بود که من چندماه پیش دیدم پیشنهاد میکنم دوستان پیش از کنکور و درسال های دبیرستان این مستند رو ببینند تا مسیر خودشون رو دقیق مشخص کنن و درس رو برای خودشون همه ی زندگی ندونن بلکه براشون وسیله ای باشه . انشاالله که این سبک از مستندها بیشتر تولید بشه تا دید خانواده ها و بچه ها نسبت به این موضوع تغییر یدا کنه.
عالی بود.... بسیار تاثیر گذار و ای کاش ادامه داشته باشه واقعا ممنون از زحمات شما
عالی بود.... بسیار تاثیر گذار و ای کاش ادامه داشته باشه واقعا
عالی بود آسد صادق. منم تو مسیر دیوونگی ام
فووووق العاده ست ، خدا قوت به عوامل سازنده اش
بهترین مستندی که تا به حال دیدم. و بهترین اتفاقی که میتونست الان و در حال حاضر در ابتدای مسیرم در دانشگاه برام رقم بخوره. چقدر به دل مشغولی هام نزدیک بود. چقدر صمیمی و صاف و صادق بود...و چقدر بابتش ازتون ممنونم. ادامه بدید. رها نکنید. قدم هاتون ثابت و استوار...خدا یارتون!
از نظر فیلم برداری وادیت فیلم عالیه مصل بقیه نیومده فقط کنکور ودانشگاه رو سرکوب کنه این ویدیو برای رویاپردازانه برای دیوانگان :) همونایی که اونقدر دیوونن که فک میکنن دنیاروتغییر میدن ومیدن (استیوجابز)
فوق العاده بود .خصوصا اساتید و کارآفرین هایی که باهشون صحبت کرده بود.همه شون عالی خصوصا جناب آقایا و دکتر رحمانی
با اختلاف بهترین مستندی که تا به حال دیدم
مهمان ها میتوانست بهتر باشد /از حضور کسانی همچون دکتر مهدی گلشنی پدر فلسفه علم ایران میتوانستید بهره بسیار زیادی ببرید اما نبردید ...ای کاش از اساتید دانشگاه هم استفاده بیشتری میکردید...خوش ساخت بود اما از مهمانان تاثیر گذار تری میشد استفاده کرد
عالی بود ولی جا برای ادامه داشت و میتونست بهتر تموم شه و ای کاش اسم بهتری انتخاب میکردین
فوق العاده بود. آینده خیلیها با دیدن این مستند، میتونه تغییر کنه
خیلی عالی بود. مطالب فراموش‌شده‌ای که هر کسی قبل از انتخاب رشته و ورود به دانشگاه باید اونهارو بدونه
در یک کلام فوق العاده بخصوص صحبت های آقای رحمانی
من معلمم و هدف معلمی رو در ساختن افکار میدونم. شما با این مستند فکر میسازید . کاری که ما با تدریس کتاب نمیتونیم انجام بدیم . دمتون گرم .
دقیقا انگار مخاطب اول فیلم پدر و مادرهان.. اما برای آگاه کردن و از خواب پروندن خودمونم خوبه! با دیدن این مستند و سایر آثار مشابه، به جواب نمیرسیم. گاهی شما کل عمرتونو مدام در حال جستجوی مسیر و یافتن جواب هستین و این خودش همون نتیجه ای که دنبالشین رو با خودش میاره..
چقددددر چقددددددر عالی???
واقعا این مستند رو دوست داشتم اما کاش اینطوری تموم نمی‌شد کلی حرف دیگه بود که میتونست بزنه یا اینکه یه نتیجه گیری خوب بگیره . اما در کل عالی بود و بیشتر فن مادر پدر هاست که فکر میکنن تو دانشگاه چی میگذره :))) اینکه هر کسی دنبال علاقه خودش بره و به خاطر کسی کاری رو انجام نده خیلی خوبه، اما به شرطی که یه هدف ماورایی هم داشته باشه. ......با تشکر از تیم سازنده......
خسته نباشید خوب بود ممنون.اما ای کاش قسمت دومش رو هم بسازید اما با رویکردی متناسب با بچه های علوم انسانی که چیزای بزرگ تو ذهنشون هست و واقعا شاید ملموس نباشه که مربوط به استارتاپ زدن باشه و باید چیکار کنن اونا
سلام، به نظرم مستند خیلی خوب و مفیدی بود. خدا قوت. مخصوصا به دانش‌آموزای کنکوری و دانشجوهای ترم اولی پیشنهاد می‌کنم این مستند رو ببینند.
خییییییییییییییییییلی خوب بود! هر چی بگم کمه
سلام مستند خوبی هست وواقعا تلاش کرده بودند اجرکم عمد الله محفوظ که در مورد مسایل اصلی صحبت میشود اما بنظر بنده ساختار مستند در بعضی جا ها دارای روحیه ناسونالیستی و ترویج آن است ان شاالله روزی برسد که هم چنین مستندی بر اساس ساختارو پایه توحیدی ساخته شود
ای کاش ادامه دهید و بروید سراغ مدیر گروه آموزشی دانشکده، رییس دانشگاه ، مسئولان وزارت علوم که سرفصل های کتب درسی دانشگاه و مدارس را تصویب می کنند و کمیسیون آموزش . به جای مصاحبه با دانشجو، سراغ اساتیدی بروید که ده ها سال در دانشگاه و بخش های متعدد وزارتخانه می نشینند و میلیون ها جوان ایرانی در مسیر آزمون ها و مدارک تعین شده توسط آنها جلو می روند . از آنها می پرسیدید که چرا میلیون ها نوجوان و جوان ایرانی (که زیر دست تصمیمات آنها هستند) را جوری تعلیم نمی دهند که عمل و سوادشان به عمل و کار و شغل و حل مسائل مورد نیاز های ضروری جامعه منجر شود؟ این جمعیت بیکار و بی شغل در جامعه چیست؟ حتی انها که اغلبشان با علاقه و استعداد در دانشگاه های کشور وارد شدند درس خواندند. چه روزی قرار است دانشگاه و صنعت در کشور ما پیوند اساسی بخورند و این همه بیکار و اپلای در کشور نداشته باشیم؟ چرا نیازهای روز کشور و حتی شهر تهران، نباید مورد مساله داشجوها برای حل واقع شود و بارهای زیاد از هزاران بار در جامعه را دانشجوها و دانشگاه بردارند و عملا نقش مصرف کننده های بیت المال نداشته باشند و دانشگاه شریف و امثال آن نقش پادگان آموزشی برای صادرات نخبه به کشورهای بیگانه ایفا نکنند؟ چرا اساتید دانشگاه باید حقوق از بیت المال ایران بگیرند اما اغلب بتوانند بیایند کتاب ها و جزو های تکراری بگویند و خیلی راحت و بیخیال در حل مسائل روز به روز صنعت و اقتصاد ایران کمک جدی نکند؟ چه کسی باید اساتید و روش تدریس و کارآمدی تدریس ها را و حل مسائل علمی جامعه را تغیر دهد؟ نقش وزارتخانه، مجلس، رییس دانشگاه و دانشکده ها چیست؟ صرفا کارهای تکراری کردن و حقوق های میلیونی گرفتن؟ و اتلاف عمر جوانان درسخوان کشور و تمام؟ این همه فارغ التحصیل لیسانس بیکار یا شاغل در جاهای بی ربط به رشته شان یعنی چی؟ چه کسی باید متولی اصلاح این اوضاع شود؟ نمی شود آنقدر دروس مدارس و دانشگاه کارآمد شود که همه دانشجوها را جوری تعلیم دهد و علم بیاموزد که مشابه افراد موفق مستند شما بتوانند هرکدام در مصداق و عمل ، گوشه ای از بار جامعه را بردارند نه اینکه بعد فارغ التحصیلی ببینند مطالبی که خوانده اند 80% به درد بازار کار و حل مشکلات جامعه نمی آید.
آخه چرا این اسم را روی مستند گذاشتید؟ دیوانگی! با انکه دیوانه ها عقل درست که ندارند و توانشان برای بهره گیری از عقل تقریبا نزدیک صفر است. ای کاش اسم مستند را #معنای بزرگتر می گذاشتید. من خودم نخبه ای هستم که تغیر مسیر دادم، از مقطع دکترای دانشگاه تهران گذشتم به خاطر خدا و خودم و کشورم تا در رشته دیگری بسیار مفیدتر شوم. حالا مردم وقتی به من می گویند دیوانه ای! من می خواهم توضیح دهم اتفاقا چون عاقل بودم و دنبال معنای بزرگتر زندگی، تغیر مسیر دادم. اما چون وقت نمیشه همه چیز را بگم، بهشان می گم مستند "دیوانگی" ! را ببینید تا جواب کار من را بفهمید. نمی دانم چند نفرشان بیان مستند شما را بینند اما خودم خجالت می کشم از اسم مستند شما. ای کاش اسم بهتری می گذاشتید که باعث خجالت ما نخبه ها نشود در مقابل عوام الناس بلکه ارزش ما را به آنها بگوید. می دانم شما دنبال اثر هنری و در فاز هنری هستید، اما فکر کنید که اثر شما برای من مخاطب است، قرار است به من و بهبود حال جامعه ام کمک کند. نه اینکه خود من نخبه را با معرفی مستند شما، ضایع تر کند مقابل مخاطبم. لااقل در مرحله معرفی مستند مربوط به خودم و امثال خودم. طرف مقابل من می گوید تو دیوانه ای! و من می گویم نه! برو مستند دیوانگی! را بیین. ببینید هرچند مستند شما خیلی خوب است و خیلی خوب پرداخت شده و حرف دل من است اما واقعا اسم بدی دارد به نظرم. آنها به من می گویند دیوانه! من می خواهم بگویم عاقل بوده ام و و دنبال "معنای بزرگتر" بوده ام اما مجبورم بگم مستند "دیوانگی" مستند زندگی امثال من است . عوام النس لطفا ببینید. انها هم اصلا معلوم نیست بیایند مستند شما را. فقط اسم آن را از من می شنوند و بهم پوزخند می زنند. "دیوانگی"
خداقوت به سازندگان این مستند که اکثرا هم دانشجویان دانشگاه شریف بودن! دمشون گرم که به موضوعی پرداختن که امروزه خیلی رواج داره! این موج کنکوری که راه افتاده و سعی داره همه بچه ها و نسل جوون رو مثل دستگاه فتوکپی همه رو شبیه هم کنه با وجود اینکه هر کسی استعداد منحصر به فرد و رسالت متفاوتی در زندگیش داره و باید هم همین طور باشه ... ما با هم متفاوتیم تا بتونیم مکمل هم باشیم و پازل هستی رو کامل کنیم در کنار هم و متاسفانه خانواده ها به شدت تحت تاثیر این موج قرار گرفتن و بچه ها رو به دانشگاه رفتن اجبار می کنن درست مثل خانواده من که فشار زیادی بهم آوردن تا کنکور تجربی شرکت کنم برای قبول شدن در رشته پزشکی درصورتیکه من حالم از محیط بیمارستان بهم میخوره و برعکس علاقه و استعداد نویسندگی دارم و حالا بعد از 4 سال که در یک رشته که علاقه ای نداشتم عمرم رو تلف کردم، حالا به این نتیجه رسیدن که اشتباه کردن و من هم با لطف خدا در مسیری که علاقه داشتم قرار گرفتم الحمدلله ولی آثار اون فشارهای روحی و روانی هنوز هم با منه! واقعا این مستند دغدغه های چندین ساله منو بیان کرد
جزء سه مستند برتر تمام زندگیم بود حتی از دیدن فیلم هایی که ماه ها انتظار شان را میکشیدم بهتر بود.یک جمله تکراری ولی اینبار واقعی میگویم : اگر این مستند را نبینید زندگی تان به فنا خواهد رفت...
جزء سه مستند برتر تمام زندگیم بود حتی از دیدن فیلم هایی که ماه ها انتظار شان را میکشیدم بهتر بود.یک جمله تکراری ولی اینبار واقعی میگویم : اگر این مستند را نبینید زندگی تان به فنا خواهد رفت.
انفاق يعني خلأ را پر کردن به وضوح عینی شده این حرف مقام معظم رهبری رو در این مستند زیبا دیدم و این رو یکی از بهترین انواع انفاق برای سازندگان و توزیع کنندگان اش میدانم خداقوت و اینگونه مستند سازی یک نوع جهاد و درگیری با دشمن است چراکه خیلیا از این #دیوانگی جوانان ضرر میبینند انشالله که ما جوانان هر چه زودتر خلأ کشورمان را پر کرده و به یاری این نظام اسلامی بیاییم
سلام و خداقوت به تیم دیوانگی مستند عالی بود...دوست دارم بارها ببینم
ای کاش با آقای رضا امیرخانی، که کتاب در زمینه مهاجرت مغزها هم نوشته اند، مصاحبه می کردید. اما به هرحال ممنون. با افراد بسیار خوبی مصاحبه کرده بودید . تشکر. انشاءالله همچنان مستندهای خوب باز هم بسازید. هم مسائل دانشجوها و هم مسائل فارغ التحصیلان. بخصوص مستند از فارغ التحصیلان بیکار. اینکه آنها چه کنند ؟
در غرب، رياضي، حتي رياضي محض،علمي است خادم و به مقدار تاثيرش در زندگي، ارجمندي دارد. اگر ما خيال كرده ايم،در دانشگاه غربي به علم محض مي پردازند، بدون نگاه به منافع، سخت در اشتباهيم. يك اشتباه جهان سومي! يك ايراني، سال ها تز دكتراي مكانيك سيالاتش به خيال اينكه مساله اي محض را بررسي مي كند، روي نازل هاي كوچك و نحوه پاشش آنها كار كرده بود. اما عاقبت مي فهمد تكنولوژي ساخت چاپ گرهاي جوهرافشان از پايان نامه ي دكتري او و چند پايان نامه ي ديگر اخذ شده است. جهل ماست كه خيال مي كنيم،علوم محض،باري به هر جهت در ايالات متحده تدريس مي شوند. آنها اگر نظريه ي اعداد را به عنوان يك شاخه ي محض در رياضي پرو بال مي دهد،به دليل ورود به عصر ديجيتال و كامپيوتر است و اگر روي نظريه ي آشوب كار مي كنند به دليل اهميت يافتن رفتارهاي انبوهه هاست. (برگرفته از کتاب نشت نشا)
خیلی خوب بود دیدم رو نسبت به درس و دانشگاه تغییر داد و کمک کرد که بهتر فکر کنم
چشم ها را باید شست... دیوانگی باید کرد عالی بود عاااااالی. مخصوصا انتخاب کلمه ی دیوانگی.
عالی بود. ممنون از سازندگان و توزیع کنندگان و ...
با سلام . من هم یکی از نخبه های دانشگاه تهران هستم که مهاجرت نکرده ام و مخالف مهاجرتم. با همه سختی هایی که اینجا هست، اما راهم را پیدا کرده ام و به یاری خدا در خدمت مردم ام هستم. تشکر از مستند. پرداخت خوبی داشت. اما یک چیزهایی کم داشت. که به نظرم باید آنها گفته می شد: یکی از آنها مطلب زیر است، که عامل اصلی ای شد که من اپلای نکنم. احتراما تقدیم تان می نمایم: "کم نیستند در میان عالمان ایرانی مقیم غرب که دل شان در وطن شان می زید. با آنکه می دانند مالیاتشان را دولت آمریکا به صورت تسلیحاتی در اختیار اسراییل می گذارد، (به سر زنان و بچه های افغانی و عراقی گلوله می ریزد). اما گرفتاری جای دیگری است. تو اگر محصولت را به غرب بدهی غربی هستی، حتی اگر روی قالی ایرانی زندگی کنی و نهار قورمه سبزی بخوری و آیات قرآن را در office دانشگاهت نصب کنی. البته باید نوشت برای آنها که به غرب می روند، خبر صفوان جمال را. او که شترانش را نه برای لهو و لعب و فسق که برای سفر مکه! به هارون الرشید کرایه داده بود. امام موسی بن جعفر علیه السلام به او گفته بودند: تو آیا نمی خواهی که او زنده باشد تا زمانی که کرایه شتران تو را بدهد؟ پس هر که زنده بودن ایشان را خواهد، از ایشان است و هر که از ایشان باشد... (برگرفته از: رضا امیرخانی، فارغ التحصیل دانشگاه شریف/ کتاب نشت نشا)
عالی بود. عالی. کاش در تلوزیون پخش بشه... بارها و بارها...
عالییییییییییییییی
خواهشا همه ببینن جامعه تک تک افراد واقعا خیلی جالب و با نگاهی نو خدا به سازندگانش و مشارکت کنندگانش کمک کنه
بی نظیر کاش همه میدیدنش
عااالی عاااالی .. هر چی بگم بازم کمه
بازتوی این سبک بسازید ووو واقعا نیاز جامعه به خصوص جوونا و نوجووناس ...
فوق العاده بود ....دلم نمیخاست تموم شه .... دیواااانگی عالیه
خیلی عالی بود ... واقعا برای همه دبیرستانی ها ، کنکوری ها و دانشجو ها لازمه دیدنش و هم برای اساتید و سیاست گذاران محترم
قشنگ بود دستتون درد نکنه
سلام . دیدن این مستند باعث کاهش انگیزه کنکوری ها برای درس خوندن نمی شه؟ لطفا اگه کسی دیده و می دونه راهنمایی کنه . با تشکر
اولش اسم فیلم رو که دیدم خوشم نیومد اما بعدش توضیحات فیلم رو که دیدم جذاب تر شد برام.خیلی کمک کنند بود برام! (بخصوص بخش کاراموزی و صحبت های پایانی با جناب رحمانی)
حیف اون پولم
حتما به همه مخصوصا کسانی که انتخاب رشته میخوان انجام بدهند پیشنهاد میکنم
یکی از بهترین مستند هایی که دیدم واقعا ارزش خرید داشت و به همه پیشنهادش میکنم
بسیار عالی بود، خیلی خوب خلاء قشری که میخوان یک پیشرفتی ایجاد کنند(الزاما دانشجوها نیستند) رو به تصویر کشید و یه جورایی ماهیگیری به مخاطب یاد داد.
خوش به حال دانش آموزان و دانشجویی که این فیلم براشون ساخته شد و فرصت دارند با یه دید بهتری به دانشگاه و واقعیت تصمیم بگیرند. این فیلم اگر خوب فهمیده بشه و دنبال بشه میتونه راه حلی خیلی از مشکلات باشه. افرین به سازنده
عااااااالی بود واقعا دستتون درد نکنه بسیار مفید بود. بنظرم والدین و معلما و دانش‌آموزان و دانشجوها حتما باید ببینن
خیلی عالی، عین واقعیت، توی کم کردن حس سردرگمی های دانشجوها و حتی کنکوریا خیلی مؤثره
دست روی زخم عمیق نسل نو گذاشته... واقعا عالی
من خیلی دوسش داشتم.سوالایی بود که منم تو دانشگاه دایم دنبالش بودم.اما به اخر چیزی که اقای کشاوررزی رسیده بود نرسیده بودم.بسیار جالب بود.
خیلی خوب بود. اگار همه چیز به جای خودش و در جایگاه خودش قرار داده شده بود
از دست سوالات این‌چنینی و نداشتن پاسخ درست اونها، به "دیوانگی" رسیده بودیم اما این فیلم کاری کرد که یک *دیوانگی* عاقلانه و درست‌وحسابی رو تجربه کنیم??
خیلی عالی بود به همه بچه هایی که هنوز دانشگاه نرفتن پیشنهاد میکنم ببینن این مستند رو بسیار عالیه
عالی و درجه یک
سلام و خداقوت ،چه از لحاظ فرم و چه از لحاظ محتوا بخصوص ،عالی بود. البته کاستی طبیعیه.
مستندی بسیار جذاب و همراه با خلاقیت نحوۀ ساخت فیلم طوریه که مخاطب های جوان رو جذب میکنه و کاملا جوان پسنده
عالی*********
عالی بود واقعا ذهنمو روشن کرد
بی نظیر بود بی نظیر : ) پاسخ سوالات بی جوابم بود...
فول العاده بود ، دانشجو ها ببینن
پیشنهاد می کنم به کسانی که رویای موفقیت دارند و تعریف دقیقی از موفقیت ندارند
کاش یه دانشجو رتبه برتر تجربی هم در کنارش بود.تا ببینیم همه دانشگاه ها همینطورن.یا فقط دانشجو های رشته ریاضی
مستند زیبایی بود...
عالی تمدید کنید لطفا
لطفا تمدید کنید!,خیلیا مشتاقن ببینند
کاش باز تمدید میشد . من خیییییییییییلی میخواستم ببینم و اصلا نتونستم :((((((
بی‌نظیر، غم‌انگیز، مایه تاسف و بسیار امیدبخش
سلام.. محشر بود، خداقوت
عالی عالی عالی عالی عالی بود. فقط ای کاش از رشته های علوم انسانی حرف می زد نه فقط رشته های فنی و مهندسی
مستند بسیار زیبا، هوشمندانه، مفید و باارزش بود:))
مستندی بسیار زیبا هوشمندانه و تامل برانگیز?دستتون دردنکنه.امیدوارم که همه مسیر زندگی و موفقیتشون رو پیدا کنن و به دنبال دیوونگی برن:)?
لطفا تمدیدش کنیدد..باید به کلی ادم بگم که بیان و ببینن..
خداقوت فراوان به عوامل به ویژه اقا سید صادق. واقعا موضوعی بود که ذهن من رو هم به شدت درگیر کرده بود.تشکر فراوان
چه جرقه‌ی فوق العاده‌ای بود! خداقوت? خدمت بزرگی به امثال من-کنکوری‌ها- کردین?
در عین سادگی ، بسیار دیدنی و جذاب ، تامل برانگیز و لازم برای منِ دانشجو ! خداقوت به تیم سازنده.
در عین سادگی ، بسیار دیدنی و جذاب ، تامل برانگیز و لازم برای منِ دانشجو! خداقوت به تیم سازنده.
دمت گرم خیلی زیبا و با معنا بود به تنهایی بیشتر از سریالهای درپیت تلویزیون می ارزید ای ول
بهترین مستند زندگیم باعث شد یه نگاهی به مسیر زندگیم بسازم
چقدررررر جای این جور مستندها خالیه...خداقوت اساسی به تیم سازنده
حین دیدن این مستند هیجان سراسر وجودم رو فراگرفته بود... حس داشتن یه هدف عالی ... شاید چند سال بعد بگم یکی از نقاط عطف زندگی من دیدن مستند دیوانگی بود.....
دم سازندگان این فیلم گرم ،این جرقه روشنی مسیر ذهن بود...
از اون دسته فیلمهایی بود که بعد از تموم شدنش، تازه برای هر فرد شروع میشه. و فکر کردن به اینکه واقعا خداوند منو برای جواب به کدامین سوال عالم آفریده است و...
واقعا حرف دل من و حکایت زندگی من هست . با تمام وجود درک میکردم . حتی آخرش که گفت سوالاتم بیشتر شد رو دقیقا میفهمیدم .....
مرسی بابت تمدید این مستند رو باید در دوساعت دید و ساعتها و روزها دربارش فکر کرد..
یه دونه از این مستندا برای رشته پزشکی هم بسازید. دمتون گرم.
eykash in mostanad ro baraye bache haye dabirestani bezaran ta btonan ba did kameltar v hadafmand tari edame zendgishon ro antkhab konan
باید همه ی بچه ها قبل از انتخاب ببیننش
واقعا محشر بود، دست سازندگان درد نکنه و ممنون از عماریار که تمدید کرد. چون من ندیده بودم
عالییییی بود... دم شما گررررررم
بسیار عالی_دقیقا دغدغه چند ساله ام رو به تصویر کشیده بود
در طول فیلم دائم به فکر فرو میرفتم این مستند دوستش داشتم،امیدوارم چند سال دیگه ازش به عنوان نقطه تحول زندگیم یاد کنم
واقعا مستند خیلی خوبی بود. ارزش وقت گذاشتن داشت.
شد همون که میگفت آواز دهل شنیدن از دور خوش است. چی فکر میکردم باشه و چی شد....
لطفا تمدید کنید
زمان اکران رو باتوجه به درخواست های مکرر تمدید کنید
لطفا تمدید کنید خیلیا دوست دارن ببیننش
لطفا تمدید کنید زمان اکران رو
لطفا زمان اکران رو تمدید کنید
متاسفم ، زمان اکرانتون نباید محدود باشه
خیلی عالی بود ،فکر میکردم فقط من از این دست مشکلات رو دارم.
ممنون می شم زمان اکران رو تمدید بفرمایید
با سلام لطفا زمان اکرانش رو تمدید بفرمایید چرا که خیلیا ها مثل بنده فرصت نکردند این مستند رو ببینند
بسیار عالی! دم دست اندرکاران گرم! چه زمان و در کجا می توان به مستند دسترسی داشت ؟
عالی بود، مخصوصاً صحبت های روح الله رحمانی (آخر فیلم)
لطفا زمان اکران اش رو تمدید کنید
با این که فردا امتحان دارم و هنوز شروع هم نکردم ولی چون جزو دغدغه هام بود دیدم و چقدر هم خوب شد که دیدم. دوست دارم یک بار دیگر هم ببینم.
فوق العاده بود. همه جوونا و نوجوونها باید این مستند رو ببینن. واقعا از تیم سازنده مستند تشکر می کنم.
خیلی عالی بود ، انگیزه ای بود برای شروعی بهتر... ان شالله خدا به همه کسایی که میخوان در این مسیر قدم بردارن کمک کنه
خیلی عالی بود باعث می شد که بریم به دنبال خواسته هامون و تو خودمون یه کاوشی انجام بدیم
عااااااالییییییی بهترین مستندی که دیدم مفیدترین حرفایی که شنیدم خیلی برام جالب بود باعث شد از ی دید دیگه به همه چی نگاه کنم
مستند غیر کلیشه ای ، آدم های غیر کلیشه ای ، به نظرم باید به کل ورودی ها نشون داده بشه
تأمل برانگیز... ما هم باید دیوانه باشیم!
با پوست و گوشت و خون این گم بودن رو درک کردم، دمشون گرم.
عالی عالی عالی... لعنتی تو درس نخون فقط مستند بساز =))
خیییلی خوووب، مرثیه ای برای یک رویا پیشش هیچ بود
عالی تاثیرگذار
عالی بود. شاید همه حرفی که من ۳۵ ساله بخوام به جوونا بگم همین بود. تمدید کنید اکرانو
تأمل برانگیز...
عالی بود دید بازتری به آدم میده امیدوارم ساختن چنین مستندهایی ادامه دار باشن و منتظر کارهای بی نظیر بعدی و مصاحبه با ادمای موفق هستیم
بی نظیر بود. سرگشته محضیم و در این وادی حیرت عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم
دیوانه مون کردین! دمتون گرم!
خوب بود و هم سوژه مهمی رو بررسی میکرد و اینکه به آثاری که این دغدغه ها رو داشته باشن بیشتر نیاز داریم
حرف های غیر کلیشه ای ، آدم های غیر کلیشه ای . به نظرم باید برای تمام ورودی های دانشگاه ها نمایش داده بشه
خارق العاده برای این مستند کمه خداقوت
واقعا عالی نمرش بیسته خدایی کیف کردم خیلی پربار و زیبا بود خداقوت
واقعا عالی خداقوت
خداقوت عالی بود با اینکه طولانی بود تا اخر دیدم و کیف کردم درست کردن این فیلم هم یه کار بزرگی بوده به یکی از مهمترین مسائل جامعه پرداخته شده نمرش بیسته
عالی بود نیازه تو همه مدارس پخش بشه
واقعا فوق‌العاده بود و حتما باید در تلوزیون به نمایش دربیاد !!!!
رهبر عزیزمون توی مستندی که چند وقت پیش پخش شد در قسمتی گفتن: مشکلات هست اما هرگز نباید نا امید شد(حدودا)این جمله ی ایشون دائما توی ذهنم‌میچرخید. خداقوت
خیلی خوب بود واقعا. کاش همه جوانا و نوجوونا ببینن این مستند رو...
متاسفانه خیلی از ماها شجاع نیستیم.خیلی فیلم خوبی بود.....تلنگری جذاااااب.
ایول اقا صدرا.عالیییییییییییییی
به شدت به شدت عااالی بود
عالی بود.... خداقوت به دست اندرکاران. این مستند می تونه مسیر نوجوان ها و دانشجوها رو تغییر بده
این مستند برای کنکوری هایی که تمام فکر و ذکرشون شده کنکور و بیش از حدش به کنکور بها میدن، به شددددددت توصیه میشه!
باریکلا
عالی بود.... نه فقط دانش آموزا..نه فقط دانشجوها...نه فقط معلما....همه باید ببینن همه.
خیلی عالی بود امیدوار شدم افرادی هستن که هنوز این دست از دغدغه ها براشون مهمه اجرکم عندالله محفوظ
واقعا خداقوت
دانش آموزها قبل از این که برای کنکور خوندن رو شروع کنند حتما این مستند رو ببینند.
فیلم عالی بود.دغدغه این گروه برای مسئله رشد فکری جامعه در حوزه تعلیم و تربیت قابل ستایشه.
خیلی خوب بود. من خودم هم ترم یک کامپیوتر هستم و این مستند برام واقعا مفید بود. دیوانگی هم عالمی دارد:)
سلام و خداقوت ... مسئله... دغدغه... دیوانگی!
دیوانگی شروع بسیار خوبی بود دغدغه های پنهان خیلی از جوون ها رو مطرح کرد به شدت به کنکوری ها و بچه هایی که که میخوان انتخاب رشته کنن دیدنش توصیه میشه
امید وارم از این دست از فیلم های خوب و باکیفیت بیشتر ساخته بشه واقعا خوب بود چون رو ش کار شده و زحمت بسیاری کشیدن
عالی بود. دم همتون گرم.
عالی بود. بی نظیر.
عالی بود این مسائلی که گفته شد دقیقا از بعد از ورود به دانشگاه برام مطرح شده بود اما به یک جواب براش نرسیدم هنوز این مسئله برام بازه و دنبال جواب هستم
فوقالعاده بود،کیف کردم و البته انرژی گرفتم برای ادامه این مسیر،ممنون از شما برای تهیه این اثر
عالی بود! به کسانیکه هنوز هدف زندگی و موفقیت رو پیدا نکردن ، هنوز برای سوال "بعدش چی؟" جوابی نیافتند توصیه میکنم این مستند رو مشاهده کنند.
چرا این مستند انقدر خفن بود؟
خدا قوت خیلی خوب بود. امیدوارم نوجوانها و تازه دانشگاه رفته های زیادی این مستند رو ببینن
مطابق انتظارم بود و راضی بودم. اگر دبیرستانی هستید، کنکوری هستید، یا دانشجو هستید حتی اگه فارغ التحصیل هم هستید توصیه میکنم ببینید
درسته که من مسیر زندگیمو پیدا کردم ولی هیچوقت به اینقدر معنادار بودن کارام فکر نکرده بودم.در هر صورت برای مسیر من و کمی بیشتر بهش فکر کردن عالی بود وممنون
دم سازنده های فیلم گرم. فوق العاده بود.
محتوای این مستند به شدت به تمام کسانی که قراره برای آینده تحصیلی و شغلیشون تصمیم بگیرند در هر سنی که هستند توصیه میشه
خیلی خوب بود. خسته نباشید به تیم سازنده
محشره
عالیه اقای علی بک
این مستند عالیه. حتما ببینیدش. خصوصا اگر دانشجو یا بیکار یا هر دوشون هستید.
مگه بهتر از اینم میشه ....؟
یه دیوانگی به تمام معنا!
هرچی بگم کم گفتم بردم با خانواده دیدم که نظراتشون راجب درس خوندن محض عوض بشه تا حد قابل قبولی جواب داد از نظر خودم هم که عاااالی بود
بی نظیر بود. خدا قوت
نه تنها ارزش خرید رو داره بلکه ارزش هزار باااااااااار دیدن رو هم داره. واقعااااا خدا قوت. حرف در گلو مانده ی نسل های زیادی از جوانان رو زدید.امید وارم در آینده ای نه چندان دور همه ی جوانان این مملکت هر وقت خواستن از خاطرات دیوونگی شون حرف بزنن، بگن همه چیز با این مستند شروع شد
یکی از زیباترین مستندهایی بود که تابه حال دیده بودم یه سری از واقعیت هایی رو که جلو چشم ما هستن ولی هیچ وقت اونارو نمی بینیم رو برامون روشن کرد ! خداقوت به همه سازندگان این مستند
بسيار عالی و ايده دهنده ، در مقطعی که بهش نياز داشتم کاملا تصادفی ديدمش و راه رو بهم نشون داد ، پيشنهاد ميکنم حتما ببیينيد .
نمیدونم چی بگم که توصیف خوبی از ارزش بالای محتوای این مستند کرده باشم بی نظیر بود و واقعا نیاز هست که حتی شده برای یکبار با مستند دیوانگی همراه بشیم
من یازدهمم. واقعا درگیر مستند شدم. نمدونم جدی درس بخونم! یا برم سراغ دیوانگی خودم؟!
واقعا عالی و مفید بود نکته هایی که این فیلم به من یاد داد انتخاب مسیرم رو برام راحت تر کرد
بسیار بسیار عالی...
بسیار بسیار عالی بود دید من رو کاملا باز کرد و نگرشم رو عوض کرد
من به شخصه خیلی برام مفید بود و اگه شما هم دبیرستانی یا دانشگاهی هستین (و یا فرزندی در این دوره دارین) بهتون پیشنهاد میکنم حتما مستند #دیوانگی رو ببینید
ممنون، قابل توجه بود
مفید و بدردبخور.قابل تامل و تفکر.جالب و جذاب
یه مستند بی نظیر راجبه یه باور غلط که دانشگاه و رتبه خوب تضمین کننده موفقیته . شدیدا به کسایی که به دنبال کارآفرینی اند توصیه میشه دم عواملش گرم
واقعا عالی، برای منی که دانش آموز هستم خیلی از مسایل رو روشن کرد...
انتظارها به سر رسید؟ میخواهیم ببینیم فیلم رو
اکران مردمی مستند از کجا قابل درخواسته؟ به صورت مجازی هم میشه اکران مجازی داشت؟
آقا ما منتظریم این فیلم رو موجود کنین من به اکران آنلاین نرسیدم لطفا سریع این فیلم رو اکران کنین
منتظرم تمدید کنید ،تا ببینم.
من یه کم دیر رسیدم. از چه جاهای دیگه ای میشه خرید این مستند رو؟!
انصافا عالی خداقوت به همه اعضای تیم
معنای بزرگتر
تمام سوالای ذهنمو پرسید و جواب داد دمشون گرم عالی بود
بین چند مستندی که دیدم بهترین بود.
میشه زمان اکرانشو تمدید کنید؟؟؟؟؟ خیلی ها مث من میخوان ببینن و نتونستن :(
آقا چرا این مستند رو تمدید نکردین؟):
از اون مستند ها بود که تا چند وقت میتونه ذهنتو درگیرش کنه !! در یک کلام عالی بود :)))
تو میگی دیوانگی! من میگم دیوانگی از نظر کی؟ دیوانگی از نظر تو نهایت منطق منه=) #استاد_ایمان_سرورپور
آفرین واقعا خوب بود، ایکاش این مستند را همه ۱۸ ساله های سرزمینم ببینند
ثبت آرای مردمی
جستجو در بین آثار
همه
سریال
مستند
داستانی
سینمایی
نماهنگ
انیمیشن
لطفاً برای شرکت در نظرسنجی آرای مردمی، عدد گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید
عدد 10 نشان دهنده‌ی بالاترین رای است.
ثبت
تیزر
back6
دانلود
لیست دانلودهای خود را اینجا ببینید.
در صورت کار نکردن لینک های دانلود، مرورگر خود را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید.
پیش خرید
ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید
منتشر شد اطلاع بده
نام :
نام خانوادگی :
تلفن همراه * :
ایمیل :
توضیحات :
ارسال