رونمایی از از نرم افزار چند رسانه‌ای جهادگر شهید حاج جواد یزدانی

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۱ کد : ۱۰۸۵۳ فرهنگی دانشگاه کاشان
تعداد بازدید:۵۶۲

                                                    

 

در چهارمین گردهمایی بزرگ فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در تالار آزادی دانشگاه کاشان، از نرم افزار چند رسانه‌ای جهادگر شهید حاج جواد یزدانی (از مسئولین پشتیبانی جنگ) با حضور خانواده و همرزمان این شهید والامقام رونمایی شد.

«جهادگر شهید حاج جواد یزدانی» از پیشتازان انقلاب اسلامی و مسئول ستاد جذب و هدایت کمک‌هاى مردمى به جبهه‌ها بود که عمرى را به ‏مجاهدت و خدمتگذاری به ملت گذراند و در این راه فرزندش شهید علیرضا یزدانی را فدای آرمانهای انقلاب اسلامی نمود.

او سرانجام در تاریخ ۱۰ فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در حین سرکشى به محورهاى عملیاتى، لشکرها و قرارگاه‌ها (به منظور برآورد نیازهای رزمندگان و رفع آن‌ها) همراه با دامادش شهید حاج‌سید‌محمد رفاهى و تنى چند از یاران خویش (شهید محمد خاندایی، شهید حاج احمد فرگاه، شهید علیرضا ابوالفضلی و شهید عباس محمد نظری)  در منطقه عملیاتی شلمچه (مقابل ایستگاه حسینیه جاده آبادان) به شهادت رسید.

در گردهمایی بزرگ فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان و دکتر حمیدرضا فهیمی تبار عضو هیات علمی دانشگاه کاشان هردو از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس از سخنرانان این مراسم بودند که  علل و انگیزه حمایت و پشتیبانی مردمی از جنگ تحمیلی و همچنین نقش سرمایه اجتماعی در تحقق این همگرایی را ارائه کردند.

در این مراسم همچنین جمعی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از آن دوران، به مطالبی در خصوص بررسی و تحلیل نقش پشیتبانی جنگ در دوران دفاع مقدس پرداختند.


( ۲ )

نظر شما :