متن تقدیر نامه معاون فرهنگی و دانشجویی از کانون های فرهنگی، مذهبی و هنری

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲ کد : ۱۱۶۵۱ فرهنگی اخبار و رویداد
تعداد بازدید:۱۰۴۹

 

 

                                     

 

 

متن تقدیر نامه معاون فرهنگی و دانشجویی از کانون های فرهنگی، مذهبی و هنری بخاطر افتخار آفرینی در هشتمین جشنواره ملی رویش:

دبیرمحترم کانون تئاتر/ دبیر محترم کانون رسانه
دبیر محترم کانون موسیقی / دبیر هیاٌت دانشجویی فاطمیون
سلام علیکم
بی تردید کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی از مهم ترین مجموعه های دانشجویی به شمار می روند که اهمیت و جایگاه بسزایی در حیات فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و توسعه فرهنگی جامعه دانشگاهی ایفا می کنند.
خدا را شاکریم که بار دیگر شاهد درخشش دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه کاشان در جشنواره ملی رویش ویژه کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی بودیم. جشنواره ای که به عنوان یکی از بزرگ ترین جشنواره های دانشگاهی فرصت بی نظیری در جهت بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی دانشگاه ها می باشد.
دراین راستا برخود لازم می دانم کسب مقام نخست هیاٌت دانشجوئی فاطمیون (سلام الله علیها) و کانون تئاتر، کسب رتبه نخست در رشته فیلمنامه نویسی توسط کانون فرهنگی هنری رسانه و همچنین کسب عنوان شایسته تقدیردر بخش موسیقی گروهی توسط کانون موسیقی را به این عزیزان و همه دانشجویان افتخارآفرین و همکاران خدوم حوزه فرهنگی و خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، تبریک و تهنیت عرض کنم، امیدوارم همچنان شاهد تداوم پیشرفت دانشجویان این دانشگاه در مسیر پرافتخار فعالیت های داوطلبانه در عرصه ‏های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی باشیم.

دکتر حسین ستار
معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجوئی  

 


( ۲ )

نظر شما :