مراسم بزرگداست روز دانشجو در آغاز هفته فرهنگی دانشگاه کاشان

۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۴ کد : ۱۷۰۴۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۰۳

رئیس دانشگاه کاشان با تبریک روز دانشجو  هدف هفته فرهنگی را ارتقاء و ترویج فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان عنوان کرد و گفت: دانشجویان در کنار  امور آموزشی و پژوهشی می توانند در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، استعدادهای خود را پرورش دهند.

دکتر عباس زراعت دانشجویان را مدیران آینده کشور دانست و افزود: لازمه موفقیت مدیران صالح  وتوانمند، داشتن خلاقیت و ایده پروری در زمینه های مختلف است.وی پرداختن محض به مسایل آموزشی و پژوهشی و غفلت از زمینه های فرهنگی و اخلاقی دانشجویان، نقص بزرگی است که در دانشگاهها وجود دارد.

وی  ورود نو دانشجویان به دانشگاه کاشان را تبریک و مایه مباهات این دانشگاه عنوان و اظهار امیدواری کرد: تا با تلاش و کوشش دانشجویان بتوان چشم انداز این دانشگاه را تا دو سال آینده  برای قرار گرفتن در ردیف 5دانشگاه برتر کشور ترسیم کرد تا این دانشگاه در ابعاد علمی همچون گذشته خوش بدرخشد.گرچه در سال جاری بخاطر شرایط خاص بیماری نتوانستیم به صورت حضوری از شما استقبال کنیم اما سعی کنید برنامه های خود را برای استفاده مطلوب از فضای مجازی هماهنگ کنید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان هم در این باره گفت: با توجه به جایگاه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در رونق بخشی به فضاهای علمی و نقش تاثیرگذار آن در تقویت هویت های ملی و دینی دانشجویان، هفته فرهنگ دانشگاهها اجرا می شود.

دکتر حسین ستار افزود: برنامه هایی برای حفظ ارتباط دانشجویان با دانشگاه، افزایش روحیه امید، خوداتکایی و همچنین تاکید بر ۲ اصل خودمراقبتی، دیگر مراقبتی و دستیابی به اجماع ملی برای مقابله با ویروس کرونا در این هفته اهمیت دارد.

در این نشست  دبیران انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه کاشان  هم که به  از طریق ارتباط برخط به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

و در پایان نشست در حضور هیئت رییسه دانشگاه از  چند نفر از دانشجویان  نمونه آموزشی و فعال کانون های فرهنگی برگزیده  که در  جلسه حاضر بودند به صورت نمادین تجلیل شد.


نظر شما :