مراسم رونمایی از کتاب «فاتح دژها و دل ها» و سالنامه «از وطن تا حرم» و قرعه کسی مسابقه کتاب«رستگار ی «در یک و بیست دقیقه»

۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۶ کد : ۱۷۳۲۹ فرهنگی دانشگاه کاشان
تعداد بازدید:۹۵۱

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور آیت الله سلیمانی از کتاب "فاتح دژها و دلها" و سالنامه" از وطن تا حرم" اثر سرهنگ پاسدار محمد علینژاد رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان؛ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، مهندس علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا از کتاب "فاتح دژها و دلها" و سالنامه "از وطن تا حرم" اثر سرهنگ پاسدار محمد علینژاد رونمایی شد.
کتاب "فاتح دژها و دلها" در 4 جلد درخصوص زندگی و جهاد سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالنامه "از وطن تا حرم" به شرح زندگی شهدای مدافع امنیت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اختصاص دارد.
گفتنی است در پایان این آیین، مراسم قرعه کشی مسابقه بزرگ کتابخوانی "رستگاری در یک و بیست دقیقه" بر گرفته از جلد نخست مجموعه "سردار سرفراز" از همین نویسنده، انجام و برندگان جوایز این مسابقه شامل 63 سفر زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و کارت هدیه و 63 سفر زیارتی کرمان جهت زیارت آرامگاه شهید سلیمانی مشخص شدند.
شایان ذکر است این مراسم روز سه شنبه 21 بهمن ماه در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

 


 


لیست برندگان جوایز:

 


برندگان سفر کرمان:
 

   

 

 

 


( ۱۰ )

نظر شما :

بیسجردی ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲
با سلام ضمن سپاس از لطف شما و سردار همیشه زنده شهید سلیمانی،خواهشمنداست زمان اعزام و شرایط و ضوابط پیش بینی شده جهت سفر کرمان را برای برندگان این سفر معنوی و ارزشی اعلام و نیز آیا میتوان این سفر را به کس دیگری انتقال ویا هزینه پیش بینی شده را دریافت نمود؟ محمد بیسجردی برنده شماره سی و دوم سفر کرمان