همکاران پرتلاش در میدان علم و ورزش

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶ کد : ۱۷۴۲۳ فرهنگی دانشگاه کاشان اخبار و رویداد
تعداد بازدید:۵۳۹


                                    

همکاران مجموعه تربیت بدنی دانشگاه کاشان این روزها درصدد انتشار کتاب مشترکشان هستند. الهه ملکیان فینی با همکاری فاطمه کاردان و سعید حلاج باشی کتابی با عنوان «تمرینات قدرتی با کش‌های تمرینی (بهترین برنامه تمرینی و توان بخشی و تناسب اندام)» تالیف نموده اند که به زودی چاپ و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
همچنین قابل ذکر است خانم ملکیان مدرس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران هستند و کتاب دیگری نیز در دست چاپ دارند با عنوان «راهنمای جامع والیبال» که با همراهی احسان فاطمی و مرضیه سه کنجی تالیف شده است.  
ایشان دارای دکترای فیزیولوژی قلب و عروق و تنفس از دانشگاه شهید بهشتی هستند و دانشجویان دانشگاه کاشان به عنوان استاد مدعو از حضورشان بهره‌مند می‌گردند.
ایشان در سابقه علمی خود علاوه بر مقالات علمی متعدد در نشریات علمی پژوهشی، سه کتاب دیگر هم دارند:
کتاب «آنتی اکسیدان‌ها، سپر دفاعی ورزشکار» در سال 94 در 100 صفحه تالیف شده است که به بررسی آثار آنتی اکسیدان‌ها در سلامت بدن و از بین بردن رادیکال‌های آزاد و تقویت سیستم دفاعی بدن می‌پردازد.
دومین کتاب ایشان در سال 94 با عنوان «ناهنجاری‌های اسکلتی (390 تمرین اصلاحی)» در 212 صفحه با همراهی مرضیه سه‌کنجی تالیف شده است. در این کتاب ضمن بررسی ناهنجاری‌های اسکلتی، 390 تمرین اصلاحی در این خصوص مطرح شده است. ابتدا وضعیت بدنی مطلوب بررسی و سپس دستورالعمل‌ها در حرکات اصلاحی بیان شده است.
سومین اثر ایشان در سال 96 با عنوان «والیبال؛ گام‌هایی برای موفقیت» در 300 صفحه با همکاری دکتر نادر شوندی مسئول آموزش فدراسیون والیبال کشور و عاطفه کاویانی نیا ترجمه و توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی منتشر شد.
برای خانم ملکیان و همکاران مجموعه تربیت بدنی آرزوی موفقیت های بیشتر در میدان علم و ورزش داریم


نظر شما :