انجمن علمی علوم کامپیوتر برگزیده جشنواره حرکت کشوری شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸ کد : ۱۷۴۷۲ فرهنگی دانشگاه کاشان اخبار و رویداد
تعداد بازدید:۶۰۵

معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی اعلام کرد: انجمن علمی علوم کامیپوتر به دبیری سرکار خانم آرمینا زارع  موفق به کسب رتبه دوم در بخش ویـــژه سیزدهمیـن جشنوارۀ بین‌المللی حرکت شد.
ایشان افزود: کسب این افتخار توسط  انجمن علمی علوم کامپیوتر مایه افتخار است، انجمن‌های علمی دانشجویی موتور متحرک علم در دانشگاه هستند و امیدوارم شاهد موفقیت‌های روزافزون آن‌ها باشیم. همچنین از مدیران و کارشناسان فرهنگی انجمن‌های علمی نیز به جهت تلاش‌های مجدانه برای زمینه سازی فعالیت‌های انجمن های علمی بخصوص با وجود شرایط کرونایی تقدیر و تشکر می نمایم.

سلمان سقاحضرتی دبیر جشنواره حرکت درون دانشگاهی نیز با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با معرفی برگزیدگان داخلی و خارجی دیشب دوشنبه 25 اسفند ماه 1399 به کار خود پایان داد؛ افزود:
سیزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت در بازه زمانی آبان ماه تا بهمن ماه امسال برگزار شد، که نه  انجمن در این جشنواره شرکت کردند که در حدود 13 حوزه (انجمن برتر «کل فعالیت‌ها»/ نشریات/ اختراع/کار آفرینی/ مسابقه/خلاقیت و...) با هم رقابت نمودند.
مجموع آثار دریافتی در حوزه‌های مختلف حدود 400 اثر و فعالیت بود که پس از داروی نهایی سه انجمن برترکه به ترتیب بیشترین امتیاز را در بین انجمن‌ها کسب نمودند.
یک: انجمن روانشناسی رتبه نخست در حوزه علوم‌انسانی
دو: انجمن علوم کامپیوتر رتبه نخست در حوزه علوم پایه و مهندسی
سه: انجمن جامعه شناسی رتبه دوم در حوزه علوم انسانی
آثار برگزیده نهایی به جشنواره بین المللی حرکت ارسال شد و دیشب انجمن علمی کامیپوتر موفق به کسب رتبه دوم بخش ویژه شد.


جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم ­افزایی، تکثیر ایده­ های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله توسط وزارت علوم برگزار می‌شود. ابتدا در دانشگاه جشنواره درون دانشگاهی برگزار شده و سپس آثار برگزیده برای جشنواره ملی ارسال می گردد.






 


نظر شما :