پیام تسلیت معاون فرهنگی دانشجویی در پی درگذشت خیر ارجمند مرحوم سید مرتضی هاشمیان

۰۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵ کد : ۱۷۵۰۳ فرهنگی دانشگاه کاشان اخبار و رویداد
تعداد بازدید:۵۰۵

خیر ارجمنــــــــد مـرحوم حاج سیدمرتضی هاشمیان یــــادشـان به نکـــویی جـــــــــاودانــــــه شد.


حیف از این مرد! قوت روح و جان ما در دوره کرونا؛ اقدامات خیرخواهانه این عزیز بود.
در دوره کرونا به واسطه سه خوابگاه متاهلی که این خیّر بنیانگذاری کرد(مسچی؛ باباخلیل؛ هاشمیان) توانستیم به بهترین وجه دانشجویان را در دانشگاه اسکان دهیم.
 دانشگاه کاشان نسبت به تعداد دانشجو در بین دانشگاه‌های کشور توانست اسکان دانشجویان را برای حضور در خوابگاه به شکلی بسیار خوب فراهم‌نماید. اگر نبود این بنیان‌های خیر ما در این خدمت با مشکل جدی مواجه بودیم.
آن مرحوم بارها  از من خواسته بودکه همانند کتابخانه مطهر که به همراه جناب حاج مهدی کتابچی بنیان گذاشته بود در دانشگاهی دیگر نیز اجرا نماید. در بهمن امسال به همت هر دو خیر کتاب دوست؛ کتابخانه دوم مطهر نیز در بجنورد راه اندازی گردید.
از دیشب و با این خبر واقعا حال روحی ما بسیار منقلب گردید خصوصا اخلاق کریمانه ایشان در نوع کار خیریه که بسیار از چشم و چشمان و خبر و دوربین بیزار بود.
یادش به نیکویی
قرآن را به روحش هدیه می‌کنیم که کلام الهی است و گرنه ما به دعای خیر او محتاج تریم و به شفاعتی که خدا برای بندگان خوبش  چون او امتیاز داده، نگاه امیدوارانه داریم.
به خانواده جناب هاشمیان و به خصوص همسر و فرزندانشان این سوگ را از جانب خود و دانشجویان دانشگاه کاشان تسلیت عرض می‌نمایم. روح او غرق رحمت و شادی و صبر نیکان ارزانی شما.

حسین ستار
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه کاشان


نظر شما :