«فصلی نو، با همدلی و مهربانی با مادران زندانی دربند»

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۴ کد : ۲۱۳۹۸ اخبار تصویری فرهنگی
تعداد بازدید:۱۶۴

مدیرفرهنگی دانشگاه کاشان از کمک 22 میلیون تومانی نودانشجویان دانشگاه کاشان به آزادسازی مادران در بند خبر داد.
ویژه برنامه معارفه نودانشجویان 1401 «فصل نو» به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه کاشان و با حضور دکتر علیرضا نبی خیر و کارآفرین برتر و داور برنامه‌ی تلویزیونی میدون برگزار شد. دکتر نبی در این برنامه از جمع 700 نفری از نودانشجویان دانشگاه مبلغ 22 میلیون تومان برای کمک و آزادسازی مادران در بند زندان جمع آوری و به حساب آنان واریز کرد.


دکتر علیرضا نبی در جمع دانشجویان گفت: «ما سه گروه را با کاردرمانی مورد حمایت قرار داده‌ایم، گروه اول زندانیان جرائمی هستند که دوران محکومیت خود را گذرانده‌اند، گروه دوم زنان سرپرست خانواده هستند که به علت‌های مختلف شوهر خودشان را از دست داده‌اند و سرپرست خانوار هستند، گروه سوم ما معتادینی هستند که یک سال از پاکی‌شان حتما باید گذشته باشد.»
وی افزود: «سال‌۸۳ با ۱۵‌نفر وارد کار شدم، الان ۴۰۰ ‌نفر به طور مستقیم در سه شرکت مشغول به کار هستند که دو شرکت در مشهد فعال است و یک شرکت در منطقه مینو‌دشت استان گلستان باغات را مدیریت می‌کند. در ۱۴۲‌خانه، بانوانی که سرپرست خانوار هستند دور‌کاری می‌کنند، پس به طور میانگین هزار نفر زیر مجموعه داریم.»
ایشان و بعد از کمک و همراهی نودانشجویان گفتند: «بعد از دانشگاه شیراز حضور دردانشگاه کاشان جزء شیرین‌ترین خاطره‌های حضور من در جمع دانشجویان و جوانان است. روحیه‌ی خیرخواهی و بخشش این جوانان من را حیرت زده کرده و حال خوب و موفقیت آرزوی من برای فرزندانم در دانشگاه کاشان است.»

 


نظر شما :