راهیان مسیر عشق به دانشگاه بازگشتند

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۲ کد : ۲۲۳۴۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۸۱

مسئول برگزاری اردوی اربعین دانشجویی اعلام کرد؛ امسال هم بار دیگر دانشجویان دانشگاه کاشان در کنار دیگر اقشار مختلف جامعه، راهی مسیر عشق شدند تا از این قافله و شرکت در پیاده‌روی مسیر ۸۰ کیلومتری نجف تا کربلای معلی عقب نمانند.

دکتر مرادی افزود: «امسال هم دانشگاه مانند روال سال های قبل با همت دانشجویان فعال فرهنگی و همکاری معاونت های فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اقدام به ثبت نام و اعزام کاروان پیاده روی دانشجویان به این سفر معنوی کرد.»

ایشان عنوان کرد: اولین کاروان زیارتی دانشجویی با حضور 147 نفر از خواهران در قالب پنج دستگاه اتوبوس روز دوشنبه 30 مرداد ماه 1402 از دانشگاه کاشان به سمت عراق حرکت کردند. دومین کاروان زیارتی دانشجویی با حضور 44 نفر از برادران  در قالب یک دستگاه اتوبوس از روز جمعه سوم شهریور ماه 1402 سفر خود را آغاز نمودند. هر دو کاروان ابتدا به زیارت کاظمین و سامرا مشرف شدند و سپس راهی نجف شدند و بعد از طی 180 عمود نجف به طریق الحسین رسیدند و به عشق زیارت کربلا 1452 عمود را  پیاده رفتند و به لطف خدا بعد از طی مسیر پیاده روی به زیارت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل نائل شدند.  

ایشان خاطر نشان کرد: «اعزام دانشجویان مشتاق برای حضور در پیاده‌روی اربعین با استفاده از ظرفیت اجرایی خود دانشجویان و همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه صورت گرفت که به نوبه خود از همه خادمین و همکارانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این اردوی زیارتی تلاش کردن، عرض خدا قوت داشته و از زحمات خالصانه و بی دریغشان تشکر می نماییم.
همچنین بنده و تیم اجرایی از زائران گرامی این سفر بخاطر کم و کسری‌های احتمالی و ناخواسته عذرخواهی نموده و انشالله که تحمل سختی های سفر در نزد حضرت اباعبدلله الحسین (ع) ماجور خواهد بود.»


( ۱ )

نظر شما :